pátek 24. října 2014

Čajový swap

Čajový swap vyhlásila Tintina a byla jsem ráda, že si na jeho realizaci vybrala mně. Posílali jsme 2 x 22 sáčků čaje, takže dohromady 44 kusů. Domluva i swap byl rychlý a splnil mé očekávání. Navíc přišel opravdu vhod, protože v tu dobu jsem se potýkala s virozou a tak jsem čajovala a čajovala.
Swap přišel do doby, kdy jsem byla ještě plna dojmů z čajové přednášky a ochutnávky na Úpické hvězdárně, takže jsem si jeho tvorbu fakt užívala. Tinka je moc milá, chytrá slečna a díky jejím stránkám jsem zjistila, že máme společné i jiné věci, než jen popíjení čaje.
Největší radost mi udělal Rooiboos, protože tento druh čaje prostě miluji :-)

Co mi dorazilo:

Co jsem poslala já. (foto stažené od Tinky)
Hned na začátku swapování jsem se rozhodla, že v každém swapu bude minimálně jedna DIY věc. U čajového swapu se přímo nabízel tea bag folding, takže jsem na čaje udělala krabičku s čajovou hvězdou....a Tinka byla nadšená :-)

Hodnocení: 9 / 10

Pokud byste chtěli se mnou vyměnit podobný swap, stačí napsat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat