čtvrtek 30. října 2014

Swap 5 smyslů

Tento swap jsem vyhlásila já. Měl obsahovat 5 věcí:
1. něco hezkého pro oko
2. něco voňavého
3. něco dobrého na zub
4. něco zvukového
5. něco heboučkého
Přihlásila se mi na něj Dadadd.

 Z toho co mi přišlo, jsem moc nadšená nebyla. Teda absolutně nadšená jsem byla z CD, to mi udělalo ohromnou radost. Bohužel oblečení je absolutně mimo mé barvy...halenka i mimo mou velikost. A toho šneka a směs jakýchsi korálků jsem nevydýchala dodnes.
Dlouho jsem nevěděla jak paní hodnotit, nechtělal jsem ji ublížit. Nakonec se přihlásila sama, že jestli nejsem spokojená, tak mohu swap vrátit....Vedli jsme poměrně dlouhou debatu. Kdy paní nakonec chtěla se swapováním i úplně skončit...
Já ji malou část swapu vrátila. Ale přesvědčila jsem ji, aby swapy dělala dál, jen pečlivěji četla profily, požadavky svých swap partnerek. A mohu říct, její swapování se hodně zlepšilo. Nyní posílá moc hezké swapy a dokonce spolu komunikujem a určitě s ní časem nějáký swap ještě udělám.

Co jsem poslala já:
 Bohužel ani můj swap nebyl bez chybičky. Ten šátek  - tunel byl ve švu kousek rozpáraný, čehož jsem si při nákupu a následném balení nevšimla.

Hodnocení swapu 5 / 10

Žádné komentáře:

Okomentovat