pátek 24. října 2014

Swap Do zelena

Swap vyhlašovala Aknalb. Po vzájemné komunikaci jsme se dohodly na tom, že já pro Blanku udělám zelený a ona pro mě modrý swap. S Blankou jsme si hodně psaly po emailu a celkem dobře poznaly.
Swapy laděné do jedné barvy jsou moje nejmilejší. Blanka mi udělala dárečky velkou radost, sice se jí ve výsledku z modrého zvrhnul do levandulového, ale i tak to byl jeden z nejlepších swapů, co jsem kdy dostala. A kromě modrého svícnu motýla opravdu využiji všechno.

Já měla s odesláním velký skluz. Od začátku jsem věděla, že Blanka hodně čte a má ráda tajemno, tak jsem jí chtěla poslat knížku. Bohužel jsem musela čekat, až mi dorazí z internetového obchodu...nakonec to dobře dopadlo a Blanka měla ze swapu opravdu radost.

(fotka stažena od Blanky)

Hodnocení 9 / 10

Pro velký úspěch swapujeme s Blankou už podruhé, tak se těším, jak to dopadne. Dovoluji si říct, že se mi nejspíš rodí další internetová kamarádka :-)

Pokud byste rádi se mnou taky zaswapovali stačí napsat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat