úterý 4. listopadu 2014

Bleskový swap

Swap vyhlásila Baraburi, se kterou jsem už jeden swap dělala a vím, že je moc šikovná a je na ni spoleh. Navíc je tvořivá a s takovými lidmi dělám swapy nejradši.
Posílaly jsme 5 věcí: něco z papíru, něco k jídlu, šperk, kosmetika (cokoliv, třeba lak, krém, stíny..) a jedna jakákoliv! věc ručně vyrobená
Co mi přišlo:


Šitá taška z moc hezké látky
Balzám na vlasy s levandulovou vůní
Karlovarské oplatky
Bylinky :-)
Tužka s mým nickem
Svíčka z včelího vosku
Přívěšek
Knížka
Bára přidala i materiál na tvoření (papíry, peříčka)
Na swap jsme měli jen 2 dny, proto bleskový. Přesto se velmi povedl a  hodnotím jako skvělý. Bára mi prostě umí vždy udělat radost a navíc se mi vždy strefí do vkusu...takže Baruško, moc děkuji ♥

Co jsem poslala já:
(fotka je stažená od Báry)
 Moc se těším, až spolu zase nějáký swap uděláme.

Hodnocení swapu 9 / 10

Žádné komentáře:

Okomentovat