pondělí 24. listopadu 2014

Handmade original 2

Pro mě to byl 2. podobný swap. První jsem dělala s Bárou. Na tento swap jsem se přihlásila Páje.
Pája je moc milá holka, komunikace fungovala dobře. Swap se nám trošku protáhl, ale nejspíš o to hezčí byl.
Co jsem dostala:


Nejvíc mě potěšily bylinky. Úplně úžasné jsou kořenky, které nejspíše poputují v létě do našeho karavanku :-). Kořenky teda Pája zabalila obzvlášt pečlivě, takže potěšení z vybalování měla i naše kočka :-)
Pája na mě myslela i knihou, když rušily jejich školní knihovnu. Pak svíčka, šperky, papírové okýnko...a zlatý hřeb večera, Pája mi přes internet sehnala pravou ekvádorskou čokoládu.
Jediné, co nevyužiji je šperk z plstěných kuliček, plstěné věci nenosím. Ale beru to tak, že mi Pája chtěla ukázat tuto techniku :-) U všech věcí totiž dala podrobné popisy.
Za swap Páje moc děkuji. Vzhledem k tomu, že jsou s Bárou spolužačky a studují pedagogickou školu, tak myslím, že v nich děti získají úžasné tvořivé učitelky :-)
Pro velký úspěch s Pájou děláme další DIY swap...tentokrát papírový, tak se moc těším, co mi přijde.

Ještě, co jsem poslala já:

Hodnocení swapu 9 / 10

Žádné komentáře:

Okomentovat