středa 5. listopadu 2014

PAPÍROVÁ NÁLOŽ

Tak ještě hodnocení jednoho swapu. Papírový swap vyhlásila Dancikart. Nechaly jsme si celkem volné pole působnosti...prostě co nejvíc různých hezkých papírů a papírenských drobností a vychytávek.

Co mi přišlo:
Z tak krásného balíčku jsem byla paf. Jednoznačně je to zatím nejlepší swap, co jsem kdy dostala.
Danča měla vše krásně promyšlené a sladěné do nadcházejícího vánočního času...dekorační papíry, nálepky, ozdůbky, razítka a dokonce papíry na origami. Na origami papíry jsem natěšená a určitě zkusím něco zajímavého poskládat.
V balíku jsem měla ještě krásné papíry na kreslení a jahodový bloček.
Prostě samé skvělé věci a moc se těším, až se pustím do tvoření :-)

Docela jsem se začala bát, jestli se bude Danče líbit balík ode mě.
Co jsem poslala:
 (fotka stažená od Danči)

Naštěstí vše dobře dopadlo a spokojenost byla oboustranná :-)  A doufám, že si spolu ještě někdy nějáký balíček vyměníme.
A protože Danča je i na Fleru. tak budu nakukovat, jestli taky něco papírového vyrobí :-)

Hodnocení swapu 10 / 10 ...kdyby to šlo, dala bych i bodů víc.




Žádné komentáře:

Okomentovat