úterý 4. listopadu 2014

SWAP

Na Swaplace jsem vyhlásila swap SWAP.  Měl obsahovat 4 věci, které budou odpovídat písmenkám S, W, A, P
S - něco Spirálovitého nebo Slavnostního nebo Strašidelného...
W - něco Vážně Vymazleného nebo Velmi Vtipného nebo Vlastní Výroby...
A - něco Adrenalinového nebo Andělského nebo Alkoholického...
P - něco Praštěného nebo Puntíkatého nebo Pekelného...
(napsány jsou jen návrhy, fantazii se meze nekladou)

Přiznávám, že zadání není můj nápad, že jsem ho našla na Fleru ve swapovacím klubu.

Na swap se mi přihlásila Aknalb, se kterou jsem už dělala swap Do zelena a byla jsem s ním moc spokojena.  Těšila jsem se, co Blanka vymyslí tentokrát.
Co mi přišlo:
S - solný svícen se svíčkami
W - Vlastnoručně vyrobený pletený tunel...má krásné barvy ♥
 Velkomeziříčský Výrobek...jablečné trubičky. Banka bydlí ve Velkém Meziříčí a rozhodně oceňuji skvělý nápad. Bohužel trubičky obsahují kokos, který já normálně moc nemusím, ale určitě je aspon ochutnám. Rozhodně nemám strach, že by se u nás doma nesnědly :-)
A - Alkoholické pivo z Velkomeziříčského pivovaru. Zase úžasný nápad, ikdyž ne zcela štastný, ale to rozvedu později.
P - Pohankový Polštářek...tyto polštářky miluji. Hlavně moje ledviny si vždy lebedí, když je poltářky nahřívám.

A ted k tomu pivu...Dám vám dobrou radu, fakt pivo poštou neposílejte. Díky tomu, jak pošta zachází s balíky, dopravou atd...se totiž z PET lahve stala časovaná bomba. Pivo bylo řádně naklepané, natlakované a i přes uzávěr začlo unikat. Takže balík došel promočený a polštářek voní nejen po levanduli, ale i po kávě. Pivo totiž bylo kávové :-)
Nedělám z toho tragédii, spíš mně to pobavilo. Polštářek dám do pořádku. Zase za to kávové pivo, které bych jinak neochutnalo to stálo.

Blani děkuji, nápad úžasný ♥

Co jsem poslala já:






Hodnocení swapu: 8 / 10



Žádné komentáře:

Okomentovat