úterý 30. prosince 2014

Swap Za zimních večerů...

Je to v podstatě poslední swap, o kterém chci letos napsat. Jak se říká, to nejlepší na konec. Ano byl to absolutně nejlepší swap, co jsem letos v rámci swapování dostala...minimálně svou promyšleností.
Swap vyhlásila Gudrun. Gudrun byla pro mě tak trochu záhada, napřed těžko pochopitelná a uchopitelná, pak při bližším zkoumání, tak hezky jiná, než většina...A ve výsledku moc milá holka, žena...se kterou máme mnohé společného, ale naprosto odlišný vkus. Ano, dlouho jsem zvažovala, zda do toho swapu jít, nakonec to byla skvělá výzva, které mě posunula dál. Vlastně s tím swapem a tím, že jsem Gudrun poznala se u mě nastartovalo hodně změn. Ale o tom později, ted už k samotnému swapu.
Balíky jsem dostala dokonce dva. V obouch byly tak krásně zabalené dárečky, že se mi až zatajil dech a po docela kratičkém váhání, jsem se rozhodla, že si je nechám až pod stromeček. Takže jsem si přečetla jen moc milý dopis, ale jen kousíček, abych se nedozvěděla co dostanu. Bylo to tak krásně záhadné a napínavé...
Když došlo na rozbalování, každá krabice skrývala v sobě další dárky. Gudrun to prostě měla dokonale promyšlené. Dostala jsem věci na pomyslné 4 zimní večery: koupelový, plný přemýšlení o životě, tvořivý a vánočních smyslů.




Ve výsledku jsem dostala toto:


Co víc říct? Prostě úžasné, Gundrun do toho vložila tolik sebe...nápad, čas. Hrozně moc jí děkuji. Úplně nejvíc mě dostaly křížaly, které mi Gudrun sama nasušila...díky ♥

A co já Gudrun poslala?


Jak už jsem psala, tento swap byl pro mně velkou výzvou.Hlavně tím, že vkus máme opravdu každá jiný. Ona miluje sever, zimu,...já jih a slunce...Ovšem zjistila jsem, že možná právě proto se mi ten swap dělal tak dobře....nenabyla jsem totiž dojmu, že když se něco líbí mě, musí se to nutně líbit i jí.
Za co jí opravdu moc děkuji, je to, že díky tomuto swapu jsem se opět vrátila asi po 8 - 9 letech ke kreslení a určitě zase kreslit budu.

Ano byl to krásný a hlavně podnětný swap. Gudrun se v reálu jmenuje Andělka a opravdu to nejspíš anděl je....děkuji.

Hodnocení swapu 10 / 10 a klidně bych dala víc :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat