neděle 4. ledna 2015

Lednový projekt

Každý měsíc bych chtěla uskutečnit jeden projekt. V lednu to padlo na tkaný kobereček, podložku na sezení...využití by se našlo více.
Tkát jsem začala v pátek 2.1. večer a doufám, že aspon na kousku se bude podílet i Jiřík. Na kolíčkovém stavu tká Jiřík i v družině, takže to zná. Ostatně už předloni udělal 2 podsedáky na židli.
Kolíčkový stav jsem kdysi pořídila na Fléru a tkám z nastříhaných starých triček. Takže je to vlastně taková recyklace.

Úplně největší pozdvižení z toho tkaní má kočka, která stále leží pod stolem a cuchá osnovní provázky. Tak jen doufám, že se v závěru z toho vymotám.

Držte palce, at mám dost materiálu a do konce měsíce kobereček dodělám.


4 komentáře:

  1. Jsem zvědavá, co bude na únor :)

    OdpovědětVymazat
  2. To já jsem taky zvědavá a kdyby něco, tak dej vědět. Kdyžtak tady někoho svlíknu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, kdybyste něco vyřazovali, tak pošli :-) dík

      Vymazat