sobota 3. ledna 2015

Sleep...Spinkací TAG

Jelikož přece jen potřebuji aspon nějákou činnost, abych úplně nezakrněla, tak jsem se rozhodla odpovědět na otázky tohoto Tagu. Tagy nám ráda...nebaví a ani moc neumím o sobě psát jsem ta a ta, je mi tolik a tolik, dělám to a to. Myslím si, že každý TAG je takové přirozené nakouknutí pod pokličku odpovídajícího.
Takže hurá na to:

1. Máš měkkou nebo tvrdou matraci?
Ted máme v posteli matraci tak středně tuhou. Je vlastně rok stará, nadělili jsme si ji v roce 2013 pod stromeček. Dřív jsem milovala tvrdé matrace, ráda jsem spala i na zemi. S přibývajícím věkem a hlavně s přibývajícími kily vyhledávám stále měkčí ležení.

2. Závěsy nebo rolety zatažené nebo otevřené?
Na oknech máme záclony i závěsy. Nesnáším holá okna, a nelíbí se mi žaluzie. Takže závěsy máme, ale v podstatě je nikdy nezatahujem.

3. Usínáš na pravém nebo levém boku, nebo na zádech?
Popravdě ani jedna možnost není ta pro mně ideální...nejčastěji a nejraději usínám na břiše. Občas, když už teda, tak na levém boku...dělám Přemkovi lžičku :-)

4. Máš ráno špatnou náladu, nebo jsi ranní ptáče?
Pokud hned ráno nemám naplánované cestování, tak jsou moje ranní rozjezdy pomalé a těžké. Když musím, tak funguji, když nemusím, tak to prostě flákám. S narůstajícími roky se to vstávání lepší. Ale stále se považuji za tu sovu a ne za skřivana.

5. Potřebuješ hodně spánku nebo ti stačí pár hodin?
Aktuálně spím tak kolem 3 - 4 hodin denně. Jen jednou až dvakrát do měsíce to potřebuji dospat a to pak spím klidně i 10 hodin.

6. Pyžamo nebo noční košile?
Zase ani jedno. Nejraději spím nahá. Pouze v krutých zimách a když u nás přespává nějáká návštěva, tak spím v dlouhém triku nebo noční košili. Pyžama z duše nesnáším už od dětství.

7. Díváš se v posteli na televizi?
Nedívám, protože televizi v ložnici nemáme...a upřímně, někdy mi to chybí, u televize, se tak krásně usíná. Asi proto sem tam u ní usnu v obýváku na gauči.

8. Chrápeš/mlaskáš/mluvíš ze spaní?
Kdysi jsem ze spaní mluvila, dokonce jsem i odpovídala na otázky, co mi druhý pokládal a byla jsem na sebe schopna prozradit cokoli...Bohu díky mluvení mě už opustilo. Vystřídalo ho chrápání a vím, že chrápu hrozně...podepsala se na tom moje váha. Prostě spolunocležníci trpí...Přemek by mohl vyprávět.

9. Kolik polštářů a dek máš v posteli?
Nejsem zatížená ani na polštáře, ani na deky. Polštář mám standartně jeden, pouze, když jsem nemocná a mám rýmu, tak dva. Většinu roku spím pod klasickou péřovou peřinu....prostě není nad pořádnou babičinu duchnu. Jen ve velkých vedrech spím pod tenounkou dekou. ...A neumím spát nepřikrytá.

10. Dělíš se s někým o postel nebo spíš sama?
Spím se svým partnerem a občas i s naší kočkou. Sama usínám jen když odpadnu.

11. Co nutně k usnutí potřebuješ?
Především být unavaná, pak partnera a být bez bolesti. Rozhodně nejsem ten typ člověka, co se z nemocí "vyspí"


Na tento TAG nikoho dál nominovat nebudu, ale pokud sem zavítáte a inspirujete se, budu ráda.

5 komentářů:

  1. S tím chrápáním mi připomenulo, jak jsem ve 4 ráno v obýváku hledala klíče, když jsme se vrátili z dovolené. Přechrapovali jste se oba navzájem a slyšet jste byli až na chodbu :D děs...

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem byla svědkem chrápání, když jste přijeli v létě na Yukon a já jsem si říkala ve stanu, jak ten Radek strašně chrápe a ona z toho vylezla moje sestřička :-D Kdejaký chlap by se mohl jít zahrabat :-) Asi jí přihlásíme do nějaké chrápací soutěže a vítězství má v kapse ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí tvá poloha spánku na lžičku:) A taky to spaní bez přikrývky - to taky neumím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda já si nedokážu představit, že bych měla spát nahá. Jsem zvyklá na sobě něco mít, a to i v létě, když je vedro. Radši se nepřikryju dekou. Spím v noční košilce, které jsem si objednala z https://lanotte.cz/ , protože mě zaujal velký výběr nočních košilek až do velikost 6XL. Mám dvě, tak je střídám.

    OdpovědětVymazat