čtvrtek 31. března 2016

Tajemný swap

Tento swap bych ve výsledku nazvala "Našla jsem přítele". Swap vyhlásila Michelle. Když mi potvrdila můj zájem o něj, tak má věštecká duše zaplesala. Našla jsem její blog, našla jsem ji i jinde na netu, kde píše články...Byla mi stále bližší a bližší. Naskakovalo mi tisíce věcí, co bych jí ráda poslala :-) ....

Od Mi došel balík dřív, než jsem odeslala swap já,  a tak jsem ho nechávala ještě nerozbalený, nechtěla jsem být ovlivněna, tím co dostanu. Sice jsem kolem něj chodila, jak mlsnej pes, ale vydržela jsem až do dne, kdy Mi dostala balík ode mě.


Po rozbalení na mě vykoukla krabice s nádhernou mandalou, kterou mi Mi nakreslila.


Krabice byla napěchovaná dárky přímo k prasknutí.


Dárků byla hromada v byly zabalené v moc hezkém papíru.


A co vše jsem od Mi dostala?

Především čarovné věci. Mi pro mě vyrobila Runy. Poslala mi Peříčkový talisman, Račí kamínek, Kyvadlo, Čtyři tajemné lahvičky, Kamínek co potkala na cestě a Tři oříšky jak pro Popelku :-)


Dostala jsem také knížky, nádherné zápisníky, záložky, co mi Mi nakreslila, samolepky. Naprostý top je ovšem PEXESO, které Mi poskládala z našich fotek. Je to opravdu krásný dárek, který obdivoval i Přemek.


Protože i čarodějky mají mlsné jazýčky, tak balík obsahoval i něco dobrého.  Přiznám se, že v době focení už byla krabice od čokoládových bonbonů prázdná :-D a Rooibos s mátou a heřmánkem je naprosto skvělý.


Dostala jsem také Levandulovou nálož...Krásně vonavé polštářky, co Mi ušila, svíčky, vonné tyčinky, olejíček.


Pytlíčky na bylinky a látky na tvoření.


Něco, co lahodí mým uším.


Sprchové gely


Mi nezapomněla ani na Jiříka a poslala mu papíry a cappuccino, za což jí opravdu moc děkuji.


Byl to opravdu obr swap, určitě největší co jsem kdy dostala...a i poslala. Dárečky jsou nádherné, užitečné, prostě skvělé. Ale mnohem důležitější je to souznění. Některé lidi opravdu do života dostáváme darem. Děkuji ♥



... A co jsem poslala Mi já? O tom si můžete přečíst podrobně ZDE
Ve stručnosti asi toto

(fotka stažena od Michelle)

Hodnocení swapu 10 / 10 ...ale dala bych mnohonásobně víc. A už ted se těším, až si zase spolu něco pošleme.

2 komentáře:

  1. Danielko, jsi zlatá! Já moc děkuji Tobě, balíčky byly opravdu úžasné. Z jejich pozitivní energie a dárků žiju teď denně:) Není den, co bych něco od tebe nepoužila:) Jinak teda jsem ráda, že se mi to všechno do krabice pro tebe vlezlo, měla jsem strach, že jim to na poště někde vybouchne a budou mít druhé Vánoce:D A Jiřík mě tak moc potěšil!:) Jste prostě úžasní!

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu velký a viditelně s chutí připravovaný swap.

    OdpovědětVymazat