středa 4. května 2016

Májový polibek od Martiny

Když jsem na Swaplace zaregistrovala Martinu a její swap Májový polibek, hned mi začaly naskakovat věci, co bych jí nutně, hrozně moc chtěla poslat. Když jsem si přečetla její stránky, tak jsem poznala, že máme mnohé společné a že mé představy by mohly souznít s jejími. Takže nakonec jsem neodolala a přihlásila se a Martina si mě i vybrala.
Byl to jeden ze swapů, který mě opravdu moc bavil a dělal se mi krásně, lehce.

Poslala jsem jí Máchův Máj, byla to první věc, co jsem vybrala z knihovny a dala na pomyslnou hromádku. Následovaly korálkové růže a čaj Ovocný polibek. Pak už jsem víceméně jen doplňovala, co mně cvrnklo přes nos...dopisní papíry, látkový obal na knihu, svíčky, pečený čaj, čokoláda s višněmi a chilli, mýdlo, náhrdelník s náušnicemi. Vše jsem ladila do červené, do růží s jemným nádechem třešní - višní...

Máj je lásky čas,
v máji pohladí ti vánek vlas, 
vlásky učeše ti do copánků
a beruškou spojí na tvém spánku.
Ruku podej slunci,
ono ti podá paprsek,
vždyť světlo, teplo, láska
je nejlepší lék.

Od Martiny mi přišel velmi, ale opravdu velmi voňavý balíček. Při rozbalování mi provoněl doslova celý pokoj.


Příčinou toho byl čaj, který Martina sama namíchala a kromě černého čaje obsahoval ibišek, růži a hlavně mateřídoušku. Další voňavou věcí v balíčku bylo tělové máslo, opět z její kouzelné dílničky. Voní úžasně mátou a hlavně levandulí... nejsem moc mazací typ, ale tomuto prostě nejde odolat ♥

Dál jsem dostala krásný květinový věneček...ty mám moc ráda. Indiánskou peříčkovou čelenku...ta je opravdu moc hezká a pečlivě udělaná. Pak dva náramky a přívěšek - talisman strom života. U věnečku i šperků bych uvítala lepší, pečlivější zapracování konců drátků, ale to je jediná výtka, co mám.
Martina mi upekla sněhové pusinky...prostě ten Májový polibek nemohl chybět :-) bohužel mi doputovala z nich taková slepená placička, ale nevadí. Já nenažranec jsem jí hned slupla a byla moooc dobrá... mnam.
Dostala jsem taky knihu s příběhy autistických lidí. Sice nevím, proč zrovna v Májovém polibku, ale neřeším to, ta kniha je totiž krásná, kouzelná a doslova mi vehnala slzičky do očí...

Martina dala do balíčku tolik sebe, svého umu, že drobné nedostatky jí ráda odpustím. Moc jí děkuji ♥ Opět jsem díky swapu poznala jednu krásnou Duši.

Hodnocení swapu 9 /10

ODLIŠNÍ LIDÉ NEMUSÍ BÝT ZLÍ

Je pravda, že špatný bývá
ten, kdo jiný názor mívá?
Kdyby lidé stejně žili,
podobní si všichni byli, 
Země bude nudná celá.
Lepší ten, kdo dobro dělá,
než ten, kdo se lidem líbí.
Přátelství všem snadno slíbí,
v srdci ale zradu chystá.
Lepší než on Duše čistá.
Jeden může pravdu míti
a ostatní v bludu býti.
Nechej všechny, kdo jsou jiní, 
většinou tím nejsou vinni.
Zlý je ten, kdo zlo činí.
Nesuď lidi podle vzhledu, 
suď je podle Duší.
Je úplně bezvýznamné,
komu z nás co sluší.

z knihy...(Zdeněk, 13 let)

Žádné komentáře:

Okomentovat