sobota 1. října 2016

Český postcrossing

Znáte postcrossing? Je to celosvětová výměna, posílání pohlednic. Pokud se zaregistrujete na stránkách www.postcrossing.com můžete posílat a dostávat pohledy z celého světa.
Já jako milovnice a sběratelka pohledů jsem zde již regisrovaná několik let. Pravda poslední 2 roky už pohledy do světa neposílám, je to pro mě finančně náročné. Navíc pořád více tíhnu k místům u nás než ve světě. Proto jsem na swaplace vyhlásila a zúčastnila se několik výměn pohledů v rámci Čech a Moravy.
Přihlásila jsem se na swap Libušce.Každá jsme poslaly 3 pohledy.

 Libuška pro mě

Já Libušce

Další swapy jsem už vyhlásila já.
První s Aničkou

 Anička mi poslala Vranov nad Dyjí

 Já pro ni vybrala rozhledny v našem kraji

Další swap byl s Jitkou.

 Od Jitky jsem dostala pozvání do Kutné Hory

Já pro ni vybrala pohled, kde je aspon kousek Martínkovic (kostel)

Poslední pohlednicový swap jsem udělala s Bárou

 Bára mi poslala velký pohled Prahy

Já ji vybrala pohled s dřevěným kostelem (Broumov)

Všechny swapy byly skvělé a moc mě potěšily, takže všem dávám hodnocení 10 / 10

Žádné komentáře:

Okomentovat