neděle 2. října 2016

Poklady Kancelářské myšky

Připadá mi, že se rozmohlo objednávání různých box balíků, hlavně s jídlem (Zajíci v krabici, Brandnooz box...). Přiznám se, že i já zatoužila si nějáký balík s překvapením objednat. Jídlo ani drogerie - kosmetika mě však moc nelákala. A tak jsem hledala a hledala, až jsem objevila Kancelářskou myšku. Znáte ji? Jde o papírenské zboží. Krabičky dává do kupy holčina, která tomu věnuje spoustu času. Už jen pro ten skvělý nápad jsem se rozhodla Poklad Kancelářské myšky objednat.
Přišla krabice a v ní další, krásně zabalená krabička.


Po rozbalení... opravdu se skláním nad pečlivostí a trpělivostí, se kterou jsou krabičky baleny. Navíc v krabičce byl i moc milý doprovodný dopis.

 


A co krabička skrývala?


Kočičí krabičku na drobnosti, u nás využije nejspíš Přemek, kterému se stále na pracovním stole válí spousta papírků s poznámkami a sem tam se nějáký zatoulá nebo omylem vyhodí.
Ořezátko myška, ořezávátek u nás není nikdy dost, máme jich velkou spotřebu.
Motýlková děrovačka, děrovačky miluji, skvěle ji využiji při mé papírové tvorbě.
Šablonku jsem dala Jiříkovi.
Krásný lepící bloček, washi páska s Malým princem a tenoučký popisovač si nechávám já ♥



Pak byla součástí balíčku spousta samolepek. Bylo mi jasné, že samolepky v balíčku budou, ale netušila, jsem, že v takovém množství. Vím, že všechny nevyužiji, ale nevadí udělají radost zase někomu dalšímu.

Celkově se mi balíček moc líbil a rozhodně mou papírenskou duši potěšil. Navíc fandím podnikavým lidem, kteří mají dobré nápady, umí je dotáhnout a věnují jim svůj čas. Krabičku od Kancelářské myšky určitě zase objednám.

3 komentáře:

  1. Kancelářskou myšku znám, už jsem pár balíčků viděla na různých blogách. Je to dobrý nápad.

    OdpovědětVymazat
  2. Já Kancelářskou myšku neznám, ale jako nápad se mi to líbí, byť bych to asi nevyužila. Já jsem holt přes to jídlo...

    OdpovědětVymazat
  3. Ty nálepky jsou boží! :-)

    OdpovědětVymazat