sobota 8. října 2016

Swap v Barvách duhy

Swap vyhlásila na Swaplace Lucka. byl to pro mě takový milý, oddechový swap, nad kterým jsem si zase až tak moc nemusela lámat hlavu. Věci měli být v barvě žluté, oranžové, červené, fialové, modré, zelené. Jelikož mi stále zbývaly peníze, přidala jsem si tam ještě barvu růžovou. Balíčky jsem ozdobila hvězdičkami z čajových sáčků.


Lucka ode mě dostala velkou svíčku, vonný vosk a čajovky, zápisník, mnoho barevnou propisku, šampon, sprchový gel, sušenky cookies, kafíčka 3v1, slupovací masku. Jako bonus jsem ji přidala náramek na pamětovém drátku v duhových barvách.

Já od Lucky dostala spoustu dárečků, protože každá barva měla hned dva zástupce.



Jelikož o swapu píši se zpožděním, tak už většinu věcí jsem spotřebovala a využila. Jediné co opravdu nevyužiji jsou košíčky na pečení. Jinak všechno ostatní je super trefa :-) A moc děkuji.

Hodnocení swapu 10 / 10



Žádné komentáře:

Okomentovat