pondělí 21. listopadu 2016

Papírnické drobnosti

Katka alias Blanik vyhlásila na Swaplace swap Papírnické drobnosti. Katka celkově na věcech z papírnictví hodně ujíždí :-) a máme to nejspíš společné. Neodolala jsem a přihlásila se.
Swap byl jednoduchý, oddechový a rychlý.
Od Katky jsem dostala gelové propisky, lepící rúžky na fotky, washi pásku, nálepky, vyřezaná srdíčka, scrapbookové hřebíčky (díky, konečně mě někdo vyslyšel)...jako dárek navíc jsem dostala šumivku do koupele a přívěšek čtyřlístku.


 I já se s Katkou podělila o své papírové poklady, co jsem nastřádala.



Poslala jsem jí dopisní papíry (dávám je prakticky do každého papírnického swapu) s vlčími máky, samolepky( část ještě byla od Kancelářské myšky), lepící papírky s kočkami, gumu s ořezávátkem, bloček v deskách, fixy, tužky, propisku, papírové výřezy vážky, ozdobnou lepící pásku...Balíček jsem doplnila čaji.

Swap s Katkou mě určitě potěšil a moc za něj děkuji.

Hodnocení swapu 8 / 10

Žádné komentáře:

Okomentovat