sobota 31. prosince 2016

Letem světem

Píši poslední příspěvek letošního roku 2016. Nechci tento rok hodnotit, protože byl pro mě těžší než jsem čekala...těžce na mě dolehla bezvýchodnost mého žití. Ale nebudu skuhrati, chci proběhnout koncem roku, co se u nás událo.
Zazimovali jsme hausbot a doufám, že zima bude přívětivá a nic nám tam nepomrzne.



Zrenovovali jsme koupelnu. Konečně jsem se zbavila těch příšerných plastových košíčků...ať žijí skleněné police.


 Seděla jsem modelem na akt studentům SŠPTP ve Velkém Poříčí... ještě několikrát sedět budu ♥


Letos jsem psala, poslala a taky dostala vánoční pohledy a ne vánoční SMSky... Díky ♥

 

Asi po 10 letech jsme doma měli opět veliký vánoční stromek, po x letech  konečně zase skleněné ozdoby spolu s korálkovými hvězdičkami....a přežili jsme Vánoce :-)


Dostala jsem spostu skvělých dárků...


A nakonec vše dobře dopadne a příští rok se opět všichni sejdeme...


Tímto bych vám všem ráda popřála, aby ten následující rok byl pro vás co nejlepší. Rok 2017 je rokem Slunce, tak se mějte slunečně a hodně se usmívejte :-)


(více fotek z Vánoc najdete zde)

2 komentáře:

  1. Moc příjemné shrnutí Daní!:) Taky se mějte jen krásně a jak to jen je?:D Slunce v duši?:P

    OdpovědětVymazat
  2. Dodatečně přeju, a´t je pro tebe tento rok příjemný a milý, zažiješ spoustu zajímavých věcí a potkáš spoustu fajn lidí.

    OdpovědětVymazat