neděle 18. prosince 2016

Procházka pohádkami

Máte rádi pohádky? Já moc. Pohádkových swapů jsem už dělala několik a trochu se mi po nich stýskalo, proto jsem vyhlásila swap Procházka českými pohádkami.
Vybrala jsem tyto pohádky:

1. Pyšná princezna
2. Princezna se zlatou hvězdou na čele
3. Zlatovláska
4. Perníková chlaloupka
5. Červená karkulka

Ke každé pohádce se měl poslat jeden dáreček, ideálně DIY. Na swap se mi přihlásila Blanka. Neváhala jsem ani minutu a hned jsem její účast potvrdila. S Blankou to je asi už náš 7. swap a vím, že právě od ní jsou DIY dárky naprosto dokonalé.
Blanka nezklamala ani tentokrát a poslala promyšlený, pečlivě udělaný swap.


 

K Pyšné princezně jsem dostala květináč s cibulkou, ze které má vyrůst to poupátko. Jelikož o swapu píši se zpožděním, tak mohu říct, že se kytička snaží, ale poupě teda zatím žádné.



Princezna se zlatou hvězdou na čele dostala truhličku na přepravu svých krásných šatů. Sice na ni zatoulala víla Amálka, ale to úřece vůbec nevadí :-)

Zlatovláska dostala kartáč na česání svých zlatých vlasů.
K pohádce O perníkové chaloupce jsem dostala přívěšek s vyobrazením stromu, ze kterého se Jeníček rozhlížel a hledal světýlko.
A Červená karkulka mi přinesla bezinkový likér a pečený čaj...obojí z Blančiny kouzelné kuchyně.
Blanka doplnila swap i dárkem pro Jiříka....moc děkujeme.



Já ve swapu poslala:
Kartáč na vlasy pro Zlatovlásku
Svícen - symblolické světýlko k Perníkové chaloupce
Rehabilitační míč k Pyšné princezně, protože míčem vlastně její náprava začala
Pedigovou krabici  s konvalinkovou vůní - symbolický košíček pro Červenou karkulku
Mýdlovou růžičku pro Princeznu Ladu...chůva jí kladla na srdce, aby si vždy dobře myla ruce.
Celý swap jsem se snažila ladit do zelené a červené barvy.



Tento swap mě moc bavil a potěšil... moc Blaničce děkuji, že ty DIY swapy dělá s pečlivostí a krásné.
Hodnocení 10 / 10


1 komentář:

  1. S Blankou je radost swapovat. Myslím, že jste obě vytvořily pěkné swapy.

    OdpovědětVymazat