pondělí 30. ledna 2017

Relax s knihou

Swap jsem dělala s mojí nejstarší dcerou přes Swaplace. Dohodly jsme se na něm už v létě, když jsem u ní byla. Zadání bylo jednoduché...knížky a něco k nim, co nám zpříjemňuje čtení. Cenu jsme si nasadily poměrně vysokou.


Přišel mi velký balík, který obsahoval spoustu pokladů zabalených v látce a převázaných stužkou. Především knihu, kterou už delší dobu postrádám, jelikož mi ji nejmladší dcera ztratila na intru....Když v ráji pršelo. Je to taková moje srdcovka, jelikož mi pomáhala překonat dobu, když jsem se v 18 letech vdala a ocitla na hájence.


Dalšími knihami byl soubor od Valji Stýblové, mé oblíbené autorky. Ke každé knize jsem dostala i háčkovaný obal.
K relaxu s knížkami určitě patří i něco pro mlsný jazýček...(děkuji i za pro mě nezbytná párátka :-) )


...a taky něco pro pohodu a dobré naladění.


Ta lucerna je rozhodně TOP dárek a těším se, až odvezeme na hausbot. Pěna do koupele, sprcháč, mýdlo, bomba do vany a svíčky naprosto úžasně voněly.
Jako bonus jsem dostala ještě čokoládu.


Celý swap byl skvělý a moc mě potěšil.


Co jsem poslala já? Podrobně můžete kouknout u Leonky na blogu. Zde aspon obrazně.




 Hodnocení swapu 10 / 10

Žádné komentáře:

Okomentovat