čtvrtek 21. prosince 2017

Vosk BUNDLE UP

Pořád ted doma něco pálím...a nemyslím tím dřevo v kamnech :-)
Dneska padla volba na vosk BUNDLE UP (Nabalte se, Zachumlejte se).
V oficiálním popisu stojí:
"Svěží zimní vůně mrazivých dnů v lese a měkkých čistě vypraných teplých svetrů. Dotek citrusů dodává vůni chladivost čerstvého prašanu. Veselá a milá vůně."
Za studena jsem z vosku cítila hlavně borovici a někde v dáli trochu mýdla.
Po zapálení jsem se už spíš celou dobu cítila jak v prádelně :-D Nevím jak v jiném provedení, ale ve vosku je to fakt síla, "provoní" celý byt. Jen já furt cítla vyvařené těžké prádlo. Pokud pamatujete dobu, kdy se vyvařovaly plíny v hrnci na kamnech, tak přesně takhle jsem si celé dopoledne připadala.
Až když to hodně vyprchalo a zapalovala jsem pod voskem třetí čajovku, tak teprve jsem tam začla cítít ten les.
 *****
Omlouvám se za fotku staženou z netu, ale nepředpokládala jsem, že tento článek budu psát a tak jsem sama nestačila vyfotit. Nic méně, jsem na vonných svíčkách a voskách začla hodně ujíždět a stala se z toho má záliba číslo 1, tak nejspíše podobné článečky se tu objeví častěji. Slibuji, že s fotkami se polepším.

1 komentář:

  1. Já v tom teď taky jedu, jak nikdy :D. Asi hlavně kvůli hygge a příteli. Když jsem byla na dovolené, přivezla jsem si Yankee, které u nás v té době ještě nebyly a taky byly za mnohem nižší cenu :D. Ale jinak většinou pálíme IKEA svíčky. :)

    OdpovědětVymazat